Jdi na obsah Jdi na menu

The Warriors (recenzia)

20. 2. 2007
The Warriors vam moze pripominat GTA-San Andreas alebo Manhunt ale nieje to tak..dej hry je zasadeny do konca 70.rokov.Vo hre podobne ako vo filme vodca najväcsieho GANGU v New Yorku zvola vsetky gangy na stretnutie na ktorom navrhne ich zjednotenie.Na tomto stretnuti vsak Cyprus a po vystrele umiera a obvineni je prave clen tvojho gangu The Warriors s ktorym budete od tej chvile na uteku.
Tento titul si zobral na starosti novy rockstar tym ROCKSTAR TORRONTO ktory ho spravil tak kvalitne ako ma poriadna hra vypadat.Ha The Warriors ma svoj unikatony bojoovy system ktory je o vela prepracovanejsi ako v spominanom GTA-San Andreas napr.ze mozete zvratit protivnikov utok vo svoj prospech.Boj je velmi zabavny :) niekedy sa stane ze vam clen vasho gengu podrzi protivnika a vy ho mozete bit a bit a bit...v hre nechibaju ani predmety ako napr.tehla,flashe basebolove palky a ine pomocky :).Najzaujimavejsie na hre je to ze mozte SPREJOVAT to je ze uvidite grafit ineho gangu tak si ho v pohode prestriekate ;-).V hre je vela sposobov ako si zarobit peniaze bude vykradnete obchod auto alebo dokonca nahodneho okoloiduceho(ma to vsak jeden minus:hned ako vas niekto uvidi tak vola policiu a ty si teda dost neprijemny),hra ma niektore super napady akoze su na uliciach rozni Dealery z roznym"tovarom",jedny predavaju Flash ktory pouzijes ako lekarnicku,zasa su tu aj dealery ktori "dealuju" spreje...

• množstvo úderov
  • skvelý príbeh čerpajúci námet z filmovej predlohy
  • kooperatívny multiplayer